Tisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük Önöket, hogy további szigorításig 2020. március 16-tól, a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket alapvetően a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.
Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.
A Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.
Az alábbiakban közzéteszem az elektronikus ügyintézési rendszerünk elérhetőségét:
Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):
https://csesztreg.asp.lgov.hu/.
Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be: https://epapir.gov.hu
A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu.
Megértésüket köszönjük!
Csesztreg, 2020. március 13.
dr. Tüske Róbertné s.k.
jegyző