CSESZTREGI

Közös Önkormányzati Hivatal

TÁJÉKOZTATÁS a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatal ügyintézéséről

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük Önöket, hogy további szigorításig 2020. március 16-tól, a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket alapvetően a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.

Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.

A Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.

Az alábbiakban közzéteszem az elektronikus ügyintézési rendszerünk elérhetőségét:

Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):

https://csesztreg.asp.lgov.hu/.

Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be:  https://epapir.gov.hu

A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu.  

Megértésüket köszönjük!

Csesztreg, 2020. március 13.

dr. Tüske Róbertné s.k.

jegyző