Tisztelt Lakosság!
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. május 18. napjától a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalt Stokker Balázs jegyző vezeti. A jegyző minden hét szerdai napján 09.00-14.00 óráig tart ügyfélfogadást.
Tisztelettel kérem Önöket, hogy a koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket (a veszélyhelyzet fennállása alatt) továbbra is a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.
Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.
A Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.
Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):
https://csesztreg.asp.lgov.hu/.
Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be: https://epapir.gov.hu
A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu.
Megértésüket köszönjük!
Csesztreg, 2020. május 20.
Tisztelettel:
Stokker Balázs sk.
jegyző