CSESZTREGI

Közös Önkormányzati Hivatal

Tisztelt Lakosság!

 

Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. május 18. napjától a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalt Stokker Balázs jegyző vezeti. A jegyző minden hét szerdai napján 09.00-14.00 óráig tart ügyfélfogadást.

Tisztelettel kérem Önöket, hogy a koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket (a veszélyhelyzet fennállása alatt) továbbra is a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.

Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.

Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.

Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):

https://csesztreg.asp.lgov.hu/.

Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be:  https://epapir.gov.hu

A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu

Megértésüket köszönjük!

Csesztreg, 2020. május 20.

Tisztelettel:

Stokker Balázs sk.
jegyző