HIRDETMÉNY
Dátum: 2020. május 22. 10:05 | Település:Alsószenterzsébet Csesztreg Felsőszenterzsébet Kerkafalva Kerkakutas Magyarföld Márokföld Nemesnép Ramocsa SzentgyörgyvölgyTisztelt Lakosság!
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. július 1. napjával módosul a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvény. A 29. § (7) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép: „(7) Mentesül a vízgazdálkodási bírság megfizetése alól az a létesítő vagy üzemeltető, aki az egyes törvényeknek a polgárok biztonságát erősítő módosításáról szóló 2020. évi törvény hatálybalépését megelőzően engedély nélkül vagy engedélytől eltérően létesített vagy üzemeltet felszín alatti vízkivételt biztosító vízi létesítményt, ha a vízjogi fennmaradási engedélyezési eljárást 2023. december 31-ig kérelmezi.”
Ennek értelmében az utólagos engedélyeztetés három évvel kitolódik, 2023 végére módosul az a határidő, ameddig fennmaradási engedélyt kell kérni az engedély nélkül létesített fúrt és ásott kutakra Magyarországon.
A türelmi idő meghosszabbítása a házi vízigényt kielégítő és a mezőgazdasági öntözési célú fúrt kutakra egyaránt vonatkozik.
A jegyző hatáskörébe az alábbi kutak engedélyezése tartozik:
- nem érinthet a kút helye vízbázisvédelmi védőterületet,
- a kút csak talajvizet és/vagy parti szűrésű vízkészletet használhat fel,
- a kútból maximálisan 500 m3 /év mennyiséget lehet kitermelni,
- a vízilétesítmény csak ott létesíthető, ahol az ingatlanon épület van, vagy az épület létesítésére engedélyt adtak/bejelentés történt a hatóság felé,
- a kútra magánszemély kér engedélyt,
- a vízkivétel háztartási igények és/vagy házi ivóvízigény kielégítés érdekében történik,
- a kút nem gazdasági vízkivétel céljából létesül.
Kérem a tájékoztatásom szíves tudomásul vételét!
Csesztreg, 2020. május 22.
Tisztelettel:
Stokker Balázs sk.
jegyző
HIRDETMÉNY
Dátum: 2020. május 21. 09:05 | Település:Alsószenterzsébet Csesztreg Felsőszenterzsébet Kerkafalva Kerkakutas Magyarföld Márokföld Nemesnép Ramocsa SzentgyörgyvölgyTisztelt Szülők!
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. május 25. napjától Csesztregi Tündérkert Óvoda és a Csodavilág Mini Bölcsőde a veszélyhelyzet előtti szokásos rendben működnek, a gyermekeket az óvodai nevelésben, illetve a bölcsődei ellátásban való részvétel jogszabályi feltételei szerint, további feltételek előírása nélkül fogadják.
Ennek értelmében a veszélyhelyzet során a gyermekek napközbeni felügyeletével kapcsolatos intézkedésekről szóló 152/2020. (IV. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdésében megahatározott, „írásos szülői nyilatkozat nem szükséges arról, hogy a gyermek nem fertőző beteg”.
A Csesztregi Tündérkert Óvoda nyitásával kapcsolatosan további információt Cseke Erika Intézményvezető Asszony nyújt a 06-30/791 2285-ös telefonszámon, vagy elektronikus úton az ovoda@csesztreg.hu e-mail címen keresztül.
A Csodavilág Mini Bölcsőde nyitással kapcsolatosan további információt: Pusztainé Fehér Emília Intézményvezető Asszony nyújt a 06-92/ 630 921-es telefonszámon, vagy elektronikus úton a bolcsode@csesztreg.hu e-mail címen keresztül.
Kérem a tájékoztatásom szíves tudomásul vételét!
Csesztreg, 2020. május 21.
Tisztelettel:
Stokker Balázs sk.
jegyző
HIRDETMÉNY
Dátum: 2020. május 20. 11:05 | Település:Alsószenterzsébet Csesztreg Felsőszenterzsébet Kerkafalva Kerkakutas Magyarföld Márokföld Nemesnép Ramocsa SzentgyörgyvölgyTisztelt Lakosság!
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. május 18. napjától a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalt Stokker Balázs jegyző vezeti. A jegyző minden hét szerdai napján 09.00-14.00 óráig tart ügyfélfogadást.
Tisztelettel kérem Önöket, hogy a koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket (a veszélyhelyzet fennállása alatt) továbbra is a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.
Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.
A Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.
Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):
https://csesztreg.asp.lgov.hu/.
Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be: https://epapir.gov.hu
A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu.
Megértésüket köszönjük!
Csesztreg, 2020. május 20.
Tisztelettel:
Stokker Balázs sk.
jegyző
MOBIL KORMÁNYABLAK BUSZ
Dátum: 2020. május 20. 10:05 | Település:Alsószenterzsébet Csesztreg Felsőszenterzsébet Kerkafalva Kerkakutas Magyarföld Márokföld Nemesnép Ramocsa SzentgyörgyvölgyTisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy
2020. június 10-én (szerdán)
10:15 - 11:15 óra között Szentgyörgyvölgyön a Többfunkciós Szolgáltató Központ udvarán,
12:00 - 14:00 óra között Csesztregen a Művelődési Ház és a Községháza közötti udvaron
várja Önöket a mobil Kormányablak busz.
A mobil Kormányablak buszon az alábbi ügyek intézésre van lehetőség:
- személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- lakcím ügyintézés
- diákigazolvány
- gépjármű ügyintézés
- Parkolási ügyintézés
- egyéb kormányablak hatáskörébe tartozó ügyintézés
Zala Megyei Kormányhivatal
TÁJÉKOZTATÁS a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatal ügyintézéséről
Dátum: 2020. március 16. 15:03 | Település:Alsószenterzsébet Csesztreg Felsőszenterzsébet Kerkafalva Kerkakutas Magyarföld Márokföld Nemesnép Ramocsa SzentgyörgyvölgyTisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus járvány (COVID-19) miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük Önöket, hogy további szigorításig 2020. március 16-tól, a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatalban ügyeiket alapvetően a rendelkezésre álló és működő elektronikus ügyintézési lehetőség keretében intézzék.
Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség, azonban arra előzetes időpont egyeztetés alapján kerülhet sor.
A Hivatal központi telefonszáma 92/573-020/11, mely telefonszámról az ügyintéző kapcsolni fogja az illetékes ügyintézőt a konkrét időpont egyeztetése céljából.
Az alábbiakban közzéteszem az elektronikus ügyintézési rendszerünk elérhetőségét:
Vállalkozások, elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleink valamint azok a magánszemélyek, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval az alábbi internetes elérhetőségek használatával tudják a portál szolgáltatásait (ügyindítás, ügykövetés, adóegyenleg lekérdezés, adóbevallási információk, adók, díjak, illetékek befizetése):
https://csesztreg.asp.lgov.hu/.
Amennyiben az Önök által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be: https://epapir.gov.hu
A kapcsolattartásra kijelölt e-mail cím: info@csesztreg.hu.
Megértésüket köszönjük!
Csesztreg, 2020. március 13.
dr. Tüske Róbertné s.k.
jegyző